Yorum Yok Unknown 28 Mart 2013 Perşembe

Joker Verse:

Ben bir emekliyim,ayazda maaş kuyruğunda
Batı'ya göç ettim hep Orta Doğu'da savaş duyduğumdan.
Öğrenciyim yaşıtlarım araç koltuğunda.
Ben yayandım hırsızlığın adı haraç konduğundan.

"Huzur nedir?" Gidip yeni evli çifte sorun lan
Ebeveynin duysun beni bilgi değil şiddet okulda(yalan!)
İşçi sabah gider,çıkar işten dokuzda,İster onyedinde geber ister otuzda.
Ben günah keçisi ilan edileyim çünkü çok konuştum

Bi tonda memur tanıyorum lan mecburen oruçlu
Taraflı profesörler doluşturduğun fakültelerin amına beğenmediğin
Rap alemi komuştur!Toprağımı kana bular töreHalkım 3 evetle oldum sanar aranılan şöhret
Kral zanneder kendini para bulan köleHayat kör etmeden hemen çıksın bi kahraman öne!

Nakarat(Hasip Aksu):Zaman bırak yaram kanar hiç bişey kesin değil ölüm kadar.Bu gün karanlık her taraf fakirin ekmeğine göz koyanda var!(x2)Özgürlük yalan,elimde kalan haram,eğitim hakkım yalan,cebindeki kara para.Tamam pes etmedik biz sonuna kadar.Bu yüzden adaletini ver bana.

Lider Verse:

Canını yediğimin parası nelere kadirsin.Bir gencin hayatını sikcek kadar adisin!Görünür az bi geri bakarsak sen;Orta Doğu'nun yeni doğan evladının beşikteki katilisin!(Yalan!)Yüzyılın badiresi para dedi otoriterlerAncak bu gırtlakta yara.Asırlık bir belasın ki sayende bir aile çocuğunu satar bu 40 akla zarar!Geri bak amansızca sırtında bıçak,Dünyanın yükü hep sırtında çınar.Hırslanma fazla,sızlanma dinle cebin çok doluysa gelir yanına kimi sırtlanla çakalGirdiysen çıkmazlara aç kalınca çıkmaz para,Çok geç oldu vakit anla faydasız bu sızlanmalar!Koş dur peşinden acımasızca piç nede olsa cebinde yetimin hakkı tonlarca para!

Nakarat(Hasip Aksu):Zaman bırak yaram kanar hiç bişey kesin değil ölüm kadar.Bu gün karanlık her taraf fakirin ekmeğine göz koyanda var!(x2)Özgürlük yalan,elimde kalan haram,eğitim hakkım yalan,cebindeki kara para.Tamam pes etmedik biz sonuna kadar.Bu yüzden adaletini ver bana.

Allame Verse:

(yea iyi dinle!hadi bak nigga!)Doğruyum yolundayım yeter ki emret atıma Def göründü şimdilik var huzura 50 metre kadarEhemmiyetle talan evin yasaklı düşüncelere gebeSigortan yoksa gebermeni ister Devlet baban!Okul alfabeden başka ne verdin,ne istiyon?Bu sistem zengin sokaklarını yoksullardan temizliyor.Sen ol piyon,cebinde parası alınacak keriz mi yok?Hiç hayaller peşinde koşma,hayat modelin idiyot!Bul iyi bi yol!(yalan!)Şimdi boş tepende dikilir olsa tıpkı değer var mı sence vur kepengi kilidi!Kaç satır küfür yeter ki cebini aklanan parayla doldurmaktan başka ne yaptı lan bu milletin vekili?Şu an 3. verse isyan,hadi kapat yeter diye.Git doğruları konuş ekranda el verirse terbiyen.Yok para yok param o karadan alev alır.Bu senelerdir sürüyor konuşan ağza mermi yer!

Nakarat(Hasip Aksu):Zaman bırak yaram kanar hiç bişey kesin değil ölüm kadar.Bu gün karanlık her taraf fakirin ekmeğine göz koyanda var!(x2)Özgürlük yalan,elimde kalan haram,eğitim hakkım yalan,cebindeki kara para.Tamam pes etmedik biz sonuna kadar.Bu yüzden adaletini ver bana.


Yorumlar ;


Yorum Yap ;