Yorum Yok Unknown 28 Mart 2013 Perşembe

1.Vers-Santi aka Universe

Dünüm ve bu günüm her haklktığımda aynı melodi
Sorunda bende değil tutmuyoki firenim
Okadar yanlızımki ben bırakmıyorum ineni
Kontrol elimde değil ölümün senedi

Tabi sevdiklerimin bi çoğu hayatımda değil
Tabi kalbimin yeri senin pis rafın değil
Bukadar gürültüyü kaldırmıyor beynim
Dışardan göründüğü gibi değil keyfim

Bi gün gelir sadece heves kırar bilek
Güvendiğin o dağlarda kelek çıkar yürek
Sol tarafında parçalanır engel olmaz çelik yelek
Bu ğünü değil yarını düşün etrafın engerek

Allahtan tek bi dilek karanlıkta çek kürek
Aydınlık tek isteğin bu senin gerçeğin
Ayakta Durdukça değil koşunca kazanırsın
Gir karanlığıma bul beni yanarsın

Gir Karanlığıma bul beni Elimde Bişey Yok Hadi Be Vur Beni Kendini
Ömür Biter Serseri Bedenin Çürür Sadece Kalır Şerefin

2.VersAllâme

Serzenişin içindesin hisset bu sokağın nabzı
Uyarı yok bu kez tehlikenin sıpazmı
Elim hazır 7-65 milimetre hedefe razı
Duyarsızım bugun bu sanki kayıp parça pazıl

Kafana kazı geceyi hazır ol karanlık etti itiraf
Ya sert ol ya kanımdan çeksinler etme itiraz
Buna itina göster hep itibar gereksiz itimat
Değil güzel bir intiba aydınlık sandın intihar

İlkbaharı yaşaman imtihanı ölümse
Hep kaldır kendini bak olmayan güneşe gülümse
İmkansız sevilmen peşinden koş bu saldırıdır
Ayakların hızlansın aksi halde suratın okşar kaldırımı

Huzur yok sana kurulan kalleş bir pusu
Elimde desert eagle varsa yok canının tapusu
Yolu aşınır mapusun sabrımın bu kez sondemi
Emin ellerde değilsin gir bu karanlığa bul beni


Yorumlar ;


Yorum Yap ;