Yorum Yok Unknown 28 Mart 2013 Perşembe

Joker Verse :

Battle mc oldu bi anda duygusal piçler
Bu kez Joker tacizi bi tır çarpması kadar içten ! (hatta)
Karım ederim ahbap piyasadan silmem aptal
Bana diss yapcak kadar akman tipi , ibnenin attan düşmüş bi hali var !
Haptan sanırım , tanımaz almam alttan olmam muhattab lan fuck up !
Altıma yatma kaltak kalkk , yazdıklarını sill çünkü basit kalır
Biz bilmeyiz hasmı fakat , abileri kesin tanır !
Kesin fanım piç kurusu kapat çeneni ezik hanım
Sperm dolu ağzınla rap yapma yüzerler deniz sanıp !
DropShit penis kalın , sikerler daniskanı
Senin sicil bu 3'lünün yanında çok temiz kalır !
Vesikalık veriyim manitan cüzdanında saklar piç
45 numara superstar suratında patlar !
Hiphop hayatın okul bahçenden , mahallendeki parka kadar
Karga kadar aklınla vaaz verme diss bi parta bakar !

DropShit yaptığına vasat denir , nigga BossLig harap bitap ilham perin
ki KingSize , Batarya kırar beli , buda pis sycopat ipi kopana keemik ! x2

Allâme Verse :

Saadet ve mutluluklar ghetto tayfan iç güveysi
Önce evden çıkmayı başar beni sonra döversin !
Bizi öğrensin mini bebelerin ağzına emzik namluda kelimede menzil
Koç bu feat Hiphop'u yegâne temsil
Ben Messi , bak orta sahadan koydum delinir ağlar
Sen mi kurtarcan rapi daha götünü kaldıramıyon yağdan !

Bahara var pollyanna tonny ben montana seni ortadan yaracak rap
Nigga ben bildiğin uçaksavar !
Takıldın oltama , battle'la şehre kaos yaratılır
Sen Rusya olsan , suratını Sovyetler Birliği gibi dağıtırım !
Geriye bakınız akımın öncülerine takılıp yolu kapatınız
Hap atıp rapçi olunmuyor ibne bu kaybettirir akılı
Yere çakıl öğrendiğini sanma izleyip Step Up'ı
Patlar stüdyon gibi kerhanen piç o göt bu sike vakıf !
Seni gömüyor olmam katliamın en pis etabı
Kestir at bi kenara camiadan mensin cesedin evden teslim alınır

Nakarat x2

Santi a.k.a Universe Verse :

DropShit ver bu beati işte burda Hiphop timi
Underground'un yüz karası bozuk çalan pikap gibi
Tek bi verse'le yaptım sana en afilli idam ipini
Midem iti kaldırmadı soktum içine diinamiiti
34 ve 26 - 61 , bizde bitmez pil
Senin rap dediğin , küstü bana sikmediğim !
Bu BossLig , işte burda en afilli sayko team
Kaldırımda parçalanan şişe değil cesedin !
Kanın bozuk orospunun dölü şaştı yönün
Rapi sömür , kovulduğun yere dönüp dolaş dur
Underground dediğim bu Sahra Çölü
Bizle hasım olma ( DropShit ) tek çıkış ölüm !
İstanbul'dan Eskişehir'e kadar mayın tarlası
Gönderr manitanı altımda köpek gibi havlasın !
Geri bas lan gavat çekmesin bizi lanet basın
Yeni nesil amsızları tutar şimdi yası

DropShit yaptığına vasat denir , nigga BossLig harap bitap ilham perin
ki KingSize , Batarya kırar beli , buda pisaykopat ipi kopana keemik ! x2


Yorumlar ;


Yorum Yap ;