Yorum Yok Unknown 28 Mart 2013 Perşembe

Gangsa izin al ve oyna ciğerin aşık oldu bonga
İstedikten sonra manita, fark yaparmı redbull votka
Kalbine birden 2.056 …?... morga çok yakıştın
Torun torba düşük uruntu olur egonda!.

(va, va!.)
Derin bir çatlak gelir maziden
Söylenecek bir şey yok fena bozuk Farazi len
Kusursuz lan eşekliğine kanıt yok bir iz bile
Bundan böyle beni görüp öldürülmeden arazi len!.

Aloha bebeğim hızlı girdim affet
Canın yanarsa bana dur de kurda koyun emanet
Cehennemime son sefer öğrenci birde tam bilet velet
Benimle yarışa girme ölmen en güzel dilek

Sıkıysa salla koç peşimden
İnanki yüzünü baban dahi seçemez it leşinden
Bi keşişle yat flowların şişik erit rejimle
Bu kaleme emri veririm it yer altı çıkar evinden

Nakarat x2
Gel beri yakınlaş biraz
Duyuyor beni bırakmıyor bir an
Ters gelir tavrından yanar bezin
Al geri rap yapman Haram!.

Verse 2.

Bu masal değil yada bi cadı büyüsü
Punchline ı gırtlağından sokarım yere kan tükürürsün!.
Battle zafer türküsü çoğuda ülküsüz
Melankoyla 15 yaş yapan bu piyasanın küpsüzü

Rapin utanç kaynağın ben eşeledikçe
…bi fırtla bayılır ancak ot düşmez muhabbetinden
Fuzuli oksijen tüketmen atmosferi zehirler
Yanımda kal ben aklı sense salaklığı betimle!

Tayfamla sidik yarışı zordur bak lan ordum bölünür
Benim rapim miras kulaklarına bir hazine gömülü
Kankalık senin taraftan yancılığın bi başka türüdür
Bende ryhme orijinal sendekiyse sade deneme sürümü!.

Çürüdü kafa tasın
Ben adamın hası bu rapi nasıl yaparsam öyle dinlicen
Konuşma benle sakın boka basıp
Kasıtlı basınç nitro rhyme yakıt
Türkçe rapi benden duyanlar dinlemezler seni teybe sokup!.

Nakarat x2
Gel Beri yakınlaş biraz
Duyuyor beni bırakmıyor bir an
Ters gelir tavrından Yanar bezin
Al geri rap yapman Haram!.


Yorumlar ;


Yorum Yap ;