Yorum Yok Unknown 28 Mart 2013 Perşembe

Allame

Bu nefes sesimin kaynağı şimdilik bende kalsın
Sevgi bekleme kutuplardan soğuk tavrım
Hastasıyım darbukanın bildiğim yegane çalgı
Dansöz olmak istedi manita ve bende para yapıştırdım
Geyik bir yana rapçi idolün olmak zenci
Uzakta arama bak Arapların da siyah rengi
Müslüm en damar melanko dinlemeyin Ferdi
Geberdiğiniden beridir ülkemden mcler 2pac modeli
Bu sene kaptı ödülü adayımızdı annen
Sana manken gibi röntgen var kızlık yıl dönümü hediyen ailenden
Dairemden Oscar aldın sınavı geçtin acilen
Kaçın Joker ve Allame kadrajda kafilen
Forumlardan anlamam bu kıçı kırık yorumların sahiplerini
Götünü büyüten moderatörler acaba hiphopın dahileri mi
Rapi manita avı görenler saçmalığın kaşifleridir
Aşiftelerin elini siki kemikli bellemeleridir

Nakarat - Allame

Yorgunsan ölmeyi denemen gerekir
Yüzsüzlere yol veririm

Dargınlar barışacak mı bilmem ama
Tv'lerde boş gerilim

Joker

Bırak mic'ı bende kalsın patlasın deklanşör
Silikonlu dudakların rap yapamaz manken kör
Düğümlendiğim track Allame ve ben başrolde
Gördüğüm o ki Sadri Alışık modeli herkes jön
Herkes dönsün dünya yuvarlak nasılsa
Rapçiler tamamlar boşluğu piyasan puzzle'sa
Aynı Fazıl Say beat Allame razıysan
Dinlersin yok dinlemezsin popçu bir tipin ağzıysan
Bıktım evet her kanalda manken görmekten
Rol yapan halin ve tavrın beni öldürdü gülmekten
Her halükarda onlar maymun edilmiş şöhretler
Erkekler kızlardan kızlar erkeklerden dönmekte
Hiphop'ı panter gibi salınca piyasa kan ter
İçinde homo bir seksüel var kotun altında dantelli
Yüzün sattı gerdir lokomotif yeraltından geldi
Ben otomatikman kulaklara bedava punch verdim

Nakarat - Allame

Yorgunsan ölmeyi denemen gerekir
Yüzsüzlere yol veririm
Dargınlar barışacak mı bilmem ama
Tv'lerde boş gerilim


Yorumlar ;


Yorum Yap ;