Yorum Yok Unknown 28 Mart 2013 Perşembe

Yarım kalır ömür, gider yalan
Damarda kan, sinir vakit sayar.
Elindeki cevap giden zaman
Gözün feri kaçar bulur hayat. x2

Verse 1;

Bu boka sarma, bana kalırsa hava cıva için
Aracısın hiphopa pipo dayanan para iskonto.
Kimi zengin olduğunu sanar lirikten, ancak
Evcilikten kurtulman gerek, bu işte yok sigorta.

Tutarsa salla, kim yutarki yalanı mazeret
Rapte bol keseden sallamak değil ki marifet.
Yaşantımı tahmin et, bebekler hala cehalette
Müzikte para ve manita arama, yok bu memlekette.

Benden beklenenle mutluyum, çıkan yürekten
Çoğundan duyduğum hayatı kurtar badrolle.
Kolay sanat starlık, dünya görüşün empoze
Bütün hakların kayıtlıdır veletken emzirende.

İnsan adetlerine göre yaşarmış, büyük palavra!
Batıya götü ver, entellektüel takılır davarlar.
Üniverstende gördüğün modernizm yalan
Pezeveklik etme siktiğim, utanma anandan!

Nakarat;

Yarım kalır ömür, gider yalan
Damarda kan, sinir vakit sayar.
Elindeki cevap giden zaman
Gözün feri kaçar bulur hayat. x2

Verse 2;

Ne yardan fayda var, ne parada saadet gizli
Masalla yaşıyosun tosun, anlatan seni sikendir.
Damarda saklı güç fakat onun da artık yok direnci
Hayatını kurtaranlar altı doğru bilendir.

Giden mi mutlu yoksa bilinmez kalan mı
Derbedersen en büyük yalan 'deva zamandır'.
Eşşek olduktan sonra semer bi iltifattır
Sevgi yok dedim güzelim, bakma ihtiraslı.

Gariptir insanoğlu, asla şefkate gelmez ki
Eski gönül verdiklerin piyasada Top10 bu gerçek.
Senin için söylenmeyen kalmaz er-geç
Unuttuğunla kalırsın, sebep budur gerekçen.

Yüzünde astım tokatı gibi track bu patlar
İnsan istese de istemese de vardır hep savaş.
İçimi döktüğümle boğdum, artık oluyorum deşarj
Parmak basmak istedim yaraydı acı duyanlara.

Nakarat;

Yarım kalır ömür, gider yalan
Damarda kan, sinir vakit sayar.
Elindeki cevap giden zaman
Gözün feri kaçar bulur hayat. x4


Yorumlar ;


Yorum Yap ;