Yorum Yok Unknown 28 Mart 2013 Perşembe

Rahme düştü hayat, sonra kahpeleşti baya
Zevkle seviştim acıyla gerçekleşti kurduğum hayal
Dayakla saldım iplerimi dayatmasan güzeldi
Aşk o ilk öpüşte sanki ayak basan bendim aya
Bayat masal okul ben ertesinde gömdüm o boku

Herkesimden al getir kereste bilgi lokumu
Bir sürü pelte çıkmış yine be yola koyul ki kontak kapatman kolay olsun
Tanrım olanlara bak rezil etti kulun kulunu
Meziyettir akademik bir kariyer olamayan da

Düzenin gereğinden ötürü başlar bariye
Taşlar yerini bulsun diye ben elimi kolumu sıvadım emme
Yapacak fazla birşey yok malesef jenerasyonun beyni bariyer
Yüzünüz medeniyetten nasibini hiç almamış sizin
Bu kez o bomba haber hiphop lan haydi sıraya dizil

Böbrekte yara izi rap için vermez anan izin
Bambaşka bir uğraş bul bırak şahsın yapsın analizi
Dur hayal kurup oyalama
Yarın çok parlak o rol yapana

Karın ağrısı gelecekte yalan
Bu bir karmaşa bak geçmişte yanar

Asosyal böcekler mahkum bu dört duvarda
Medet um hayallerine kavuş der her kovada dört dumanla
Televizyonda meşru çıplak domalmak
USA'den ithal hormon kanınız eksik alyuvardan
Al yuvarla alkol rüyalarına renk getir

Demek bir cennet uyuşturucu cankilere melek de kim?
Bu ortam pek tekin değil ki mermidir yelekteki
Gel oku bu ekte gizli gerçekler senin yürekte kin
Emekle kil ve toprak testi oldu insan hâlâ odun

Fiyatı nedir? Havası önemli cabrionun
Var bir yolu zamane koyunlarına git eklen de soyun
Paparazi merak etmez zam gelen ekmek ve suyu
Takıl sen milkshake türü biz sokakta içsek cürüm

İçerde beyin ölümü, okullarda dirsek çürür
İçerle sevilmemenin baskısıyla yık, dök
Paramparça etki kervan yol alsın çayırda it ürür
Dur hayal kurup oyalama

Yarın çok parlak o rol yapana
Karın ağrısı gelecekte yalan
Bu bir karmaşa bak geçmişte yanar


Yorumlar ;


Yorum Yap ;