Yorum Yok Unknown 28 Mart 2013 Perşembe

Gardiyan uyan her dört bir yanımızı düşman sardın !
Gerçek sandıklarım oyuncak sandıklarımdan çıkan yalanlar.
Çalsın marşi yaratsın canları kalksın aşın dalsın uzaklara
Varsın hedefine merminler vede bir derbeder etsin gönülleri

Tüm umutlarımı yükledim bulutlarım anlatsın sana isyanı
Kör zebaniyi melekler çaldı o günden beridir biz ağlardık
Gör felaketimi cennetten kopan alemi cihanda feryattaydık
Sen geceleri silahını yağlarken biz yine kapkara yastaydık

Taptaze ve körpe bileklerim aka-47 tuttuğu dünya
Kartanesi beyaz bedenleri mutlulukları ise hep rüya
Yas bahçesi kankırmızı toprak gibi görünen uyuyan bedenlerin
Fidanına ekilirmi acaba kalbine vicdan diye konulan kayra..!

Resmini çek bedenini Asker *** kurtarır seni elbet
Petrolu ele geçirir rap komutanı parmak tekikte bekle sabret
Canıma taketti ben ahh çektim yanımada silahlı dilekçe diktim
Ne fayda masumu katlettim mermiydim bu kezde sana sektim

Nakarat x2
Savaş Katil Harp Başlar Taşmasın Burada yaş var
Silah Cani Dünya Fani Bitmez Mermi Haykır Haydi

Bomba Patlar Can Pazarı Haksızlığa Mezar Kazalım.!
Yoksa Çare Biter Umutlar Bugün Nöbet Yarın Yas Var.!

D-e-o-b-e Bi Büyük Trajedi Benim uykularıma kabus oldu her gün
K-e-a-b-e bi türlü bitemedi flow kara bi tablo zamanla söndürdün
Tnt gibi patladı beyin ve sistem düşmanları güldürdün.
Savaş körpe elleri harap etti sen körmüydün

Aklını kaybetmiş kanı bozuk ve gözleri kan görmekten zevk alan bi şeytan gibi
Mahsum bedenlerine azap veren bi yamyam
Mahsumiyet maskesi ardında plan yapan hayinler aramıza sızmış
Ama göremedi galiba politiki sansürlenemedi bu yalan

Magazinlerdeki Kaltaklar kadar aklına giren liseli
bi katliamı külleri serpilmekte takmadığın her dakikan haram
Gerçekleri görmek istersen aç gözlerini Bak bu hükümdar.!
Sana göre değil o zaman vaktini boşuna harcama limidir sana kalan

Geceleri beynine saplanan bi sancı vardı ismide galiba vicdan..!
Sen onu öldürmekle başladın insanlıktan çıkmaktan
Zindanları bulsalarda aklını yemenden hiçbir mahsumun hakkını
Cenaze kalkar güneşler battımı benle kaşlarını çattınmı ?

Nakarat x2
Savaş Katil Harp Başlar Taşmasın Burada yaş var
Silah Cani Dünya Fani Bitmez Mermi Haykır Haydi
Bomba Patlar Can Pazarı Haksızlığa Mezar Kazalım.!
Yoksa Çare Biter Umutlar Bugün Nöbet Yarın Yas Var.!


Yorumlar ;


Yorum Yap ;