Yorum Yok Unknown 28 Mart 2013 Perşembe

Mc'ler biliyorum şarkılarda sevgi seli
O beyin hayalimdekinden daha da küçük ezilmiş liseli
Kaltak evi stüdyo değil sizinki bu boku bırakın oğlum
Baban malzemeden çalmış sersem sikin aptal tohumu
Boğulup geberip olun suya koli basili
Ya beyni bul ya da bir köşede yap ötenazi
Kime kısmet kime nasip eline al bu kalkanı
Vesikalık diye çektirdiğin resmi bence kocaman arkanın
Kalleşlik merteben olmasın at bıçağı
Saygı duy bebek Türkçe Rap benle gördü altın çağı
Atla çağır ordular kur yıkmak içine …
Ancak daha birçok kapı var lan daha bu yolda açacağın
Senin davranışların insani değil domuzdakinden
Bu askeri mühimmat beynin gider omuzdakiyle
Devrin geçti bariz bak bilim evrimleşti
Tüm acizler senin hâlinden anladım çocuklarına ver şeker akide
Bu bir zominin anatomisi
Yürek o son gibi delik yapılır parodisi
Yakın kıyametin arifesi

Yiten dünyada hiç kimse kalamaz asil
Eline ver bi beyblade kim ki David Haye
Bu yumruk hayli sert ve bükülemez bileğim
Dolabı stili çalar o teyp dolara topar o gay
Kopar o kafan elinde havlu gez ben Muhammed Ali Clay
Sırayla döneni yoldan çevir ben öleni gömdüm demin it
Bu rapin ilahi tarafı yok koç hiç yaratma polemik
… ki hastalıktır hiphop elimde epidemik bir salgın
Ayır eti kemikten algıların açılsın
İmgesel rüyalar anlat damga vursunlar ol müptezel
Rap bakıma muhtaç oğul canını yakma gel elinle sev
Bu sanat eserle rapim Ümit Besen eğilme sen
Kızım binersem dersin Allâme hiç üzerimden inme sen
Sen bir rapçi değilsin la suratı pislenen
Bırak o mic'ı elinden gel gömdüklerimi listele
Bende diss senet kapandı hisseler
On yıl sonraki hiphop kaliten olabilir ancak benim geçen senem
Bu bir zominin anatomisi
Yürek o son gibi delik yapılır parodisi
Yakın kıyametin arifesi
Yiten dünyada hiç kimse kalamaz asil


Yorumlar ;


Yorum Yap ;