Yorum Yok Unknown 28 Mart 2013 Perşembe

Hele bi otur önüme, bir-iki kelime laflayalım
Yemini vermeyi unuttum adıma havlayanın.
Raple yeni tanışmış asi genci tavlayıp,
Yılışma bana sakın, çünkü tanrının belasıyım.

Sakın bok atma, lekelerim namusunu
Azgın bi kız gibi merak edersen dalga boyunu.
Kanla doyururum, didişme! Kırarım onurunu
Götünden aldın solunumu bu penise borçlusun.

Paparazilerde arama poponun konforunu
Medya paylaşımda kızlığın son durumunu.
Yeni nesil Facebook'tan aramakta konsolunu
Kusura bakma Nalan, içinde unuttum kondomumu.

Parmaklarına 7062 ton artçı şok.
Senden hiçbir katkı yok, lazım oluyo Vermidon.
La bizde mermi bol, sen yeter ki iste toy
Kepengi kapama, tamponları uygun müşteri var brooo!

Sende mi hiphopa yan gelir?
Büyülü devin evi, kadına tat verir husumeti.
Gün gelir kin büyük devi sinirlendirir,

Bu Cinayet Hikayesi! x2

Rap sokakta Fredy korkudur, kilotta tonla bok
Benim la vache Headshot, kelinde saç çıkar.
Düzmek istediğin her mankende korse var
Piizlendiğin terastır üşüme çok sıcak.

Kıskıs gülerken alayı ters ilişki sonucu pis kokar
Fos foss ossurunca rap götüyle kral, sus!
Beni karizmasıyla men edermiş,
Onda var olan karizma aslen eşşeklerde de var.

Yosmalardan hayatın darbesini yedikçe raplerimde fay hattı
Deli gibi rhyme yaparım.
Zan altıyım, kanattıklarımdan dolayı pozisyon penaltı
Canına susama kusturur benim takım.

Hizayı an, bu taşşak 10ton ahşap oynar ahbap
Aval aval bakan adam maval okur ama boşa!
Rapimle coşan okumasın hiç kitap
Hile yapan ellerine verince girer kramp

Sende mi hiphopa yan gelir?
Büyülü devin evi, kadına tat verir husumeti.
Gün gelir kin büyük devi sinirlendirir,
Bu Cinayet Hikayesi! x2


Yorumlar ;


Yorum Yap ;