Yorum Yok Unknown 28 Mart 2013 Perşembe

Yeksin mercek Trabzon'a indi,
Allame, Nakkaf, Zifo verdim beati
Bir yanda rapi bir yanda Karadeniz
Akar kanım hep BORDO-MAVİ ! x2

Allame Verse;

Çocukken oynardım sokakta sapanla,
Trabzon bir garnizon, el kaldırsın korkuyla bakanlar.
Gerilim yaratır her manşet bir skandal,
Bana gıcık ol, dinleyip altına sıçan var.

Var da biz mi dinlemedik jazz ve de blues,
Birbirmizden öğredik, toplanıp oluruz crew.
Çoğu rapçi kardeşim şimdilerde sorumsuz,
Buna Kaptan Emice der ki; ula ne yapaysunuz.

Canı deniz kokusu çekenin yeri Moloz'da,
Hoptek oynamadan çıkamazsın koçum Faroz'dan.
Sırtını güvenle yasla bu diyarda dosta,
Eğer hainlik sezerse kaç, giyerse postal.

Kafa dolu meditasyon, yerin olur Ganita,
Varsa muhteşem yanında güzel bi manitan.
Kemençe istiyorsan, en güzel yer olur Haçka,
Trabzon ne yapti habu en son maçta.

Nakarat;

Yeksin mercek Trabzon'a indi,

Allame, Nakkaf, Zifo verdim beati
Bir yanda rapi bir yanda Karadeniz
Akar kanım hep BORDO-MAVİ ! x2

Zifo Verse;

Gazı aldın eski okuldan giderken hedefe,
Aynı kaldırım ve aynı sokak, aynı şehirde.
Devam eden karmaşanın ortasında güneşim tepemde parlıyor;
Aynı zamanda keyfim yerinde.

Hepinizden uzaktayım, kendime yakın,
Küresel dünyanın ortasında derdine yakıt,
Bugün başkanlar kaçarken ülkesini satıp,
Akvaryuma dalmak istiyorum ben tüpü takıp.

Karadeniz burası bak, batan geminin fotoğrafı,
Gerçekleri saptıranlar olsa diyer tarafı.
Kışın sıcak, yazın serin, hırçındır suyu derin,
Irkçı değil ilerici, Kanuni ve Sultan Selim.

Cihan padişahların mekanı, erkanı.
Gözü kara, kalbi taştan. Çevirseler etrafı,
Yine de hapsedemezler, aynı filmin tekrarı,
Gözdüklerim ve yazdıklarım İlm-i Fetvadır.

Nakarat;

Yeksin mercek Trabzon'a indi,
Allame, Nakkaf, Zifo verdim beati
Bir yanda rapi bir yanda Karadeniz
Akar kanım hep BORDO-MAVİ ! x2


Yorumlar ;


Yorum Yap ;