Yorum Yok Unknown 28 Mart 2013 Perşembe

Yeah büyüt götü can boğazdan gelir
Atıma dehh Allah haydi yürü ya kulum dedi
Bi köpek alcam yanıma birde kara kedi para verin
Tanıma beni boşaltma payından gaybından ağrır ferin

Bende drum demek kalbine vuran demek
O yüzden bi çelik yelek giy hele bi velet ölmemen gerek
Bu duycakların hiç düşündüğün gibi değil atar yapma
Senden iğreniyorum en az seni çekip çıkartan kadar !

Ulan bu rhyme'a öyle abanırım ki konuşamazsın
Evet yanlış duymadın lan bak bu kezde tanışa bastım
Kapışamazsın benim stil yüksek volt elektrik bu dil
Karmaşık biriyim yerde postun aslı

Çılgın mastiff çene ben ölümüne kırdım kalbini
Deneme çaresi yok çok fos çıktın boldur kalbin talibi
Zor mu tamiri ? Şereften yoksul adinin biat edin
Lan adilin , benimsen daha değil !

Dostum , sokaklar bırak rape doysun.
Hiphop'tan günaha gir olsun.
Gece gündüz arar ekinoksu,
Beynine gün doğdu x2

Böhh mide bulandırma sakın geri takip uza
Dinlediğin tuzak kulaklarına sızan
Hızar gibi rhyme olur evlat sana kızar bu Yakuza
Benden duyduklarını " benim " diyip satma hiç bi kıza !

Hız al , beni dinlerken gaza gelir her genç er geç yine ergenler
Sana musallat olur el pençe divan dur karşımda
Bu bi gerçek gelip bana itaat etçen söylediğin Rap'se eğer ;
Farketmiyor şive , ağız ya da lehçe !

Sokakta namı behçet evde nette değnekçi
Oğlanların işi değil Rap machine-gun destekli !
Bana respect'tir atman gereken çünkü rhyme'la mestettim
Hele bi çöm yanıma laf atma üstünden bi tır geçti

Yaptığın rap değil önüne mendil koy
Beni görmen yeter , punchline'dan yana bi derdim yok !
Teybe ferdi sok , ya da git Neyzen Tevfik ol
Ben Rap'te devrim oldum sen git internette tonla manita soy !

Dostum , sokaklar bırak rape doysun
Hiphop'tan günaha gir olsun
Gece gündüz arar ekinoksu
Beynine gün doğdu x2


Yorumlar ;


Yorum Yap ;