Yorum Yok Unknown 28 Mart 2013 Perşembe

Allame verse :
eyin karanlığımda çizdiğim bi tablo gibi kusursuz
ince ayrıntıları ruh bulur benimle sen ölümsüz
netice benim elimde duygu seline kat demin
insanlığına bırakıp hayvan oldu deliye serzeniş

dertlerin mezarlığında sesini duy yaban itin
yedi gün aç susuz cebelleş enkazın gömülmesin
yaralarınla ver kararı yolunu çiz silinmesin
sedef dudaklarından ötürü aşkım aldattım seni

hafızam bi muhafız ister isteklerine yok cevap
Kuran'a elde bassam anlamaz o kafam alaz
içimde aleve tıpkı ben gibi gülen surat
yüzün asıldı baba bak orda bekliyor sırat

rüyalarımda iz bırakmanın bi nedeni olmalıydı
sorduğum somurttuğundu hep zorunlu aldanıştı
kıyametim kopar bir başka el teninde sahip
zamanı geriye sar zararlı çıktı bak de kim bu halif

aklın ihtiyacı kalbi dağlamaktı ellerimde
sert bi fırtınaydı boynumu büken sinirle
kibir sefil savunma şekli gıpta ettiklerinin acısı
ben cefaya tek kefil sefaya koşmak hakkım

Nakarat :
yeni bi hayal hevesini çivilesin
hedefine sır verdi bilirim ecelim o benim

kimine zarar bu hülya bi rüzgarı andırır
acı kandırır bu geceleri

Leşker verse :
20 küsür senedir hep kendimle beraberdim
dertleştim içten içe ve ben beni hiç özlemedim
özledin mi deseler eski yılları özledim diyemem
yüzüne karşı zannederler ki acizim

ben kostüm diktim kumaşı paronayaklığımdı
öfke korku sevgi hepsi içimde saklıdır
bıçaklanır tüm hislerim bi köşeye fırlatılır atılır
her gün yanınızdan geçerken yokmuşum sayılır

kollardan derman azalır yollardan ümit kesilir
hep bi yarın beklenir ki gelsin yenilik olsun
hiç bi lezzetten bulamadığı hayatın tadını
insan intiharı keşfedince anladı

bana bi adres ver sonunda mutluluk huzur buliyim
her sapakta daima çatıştı duygu mantık çiftim
seçtim geçtiğim tüm hayratlardan içtim
içli dışlı tüm kırıklarım hayallerim

Nakarat :
yeni bi hayal hevesini çivilesin
hedefine sır verdi bilirim ecelim o benim
kimine zarar bu hülya bi rüzgarı andırır
acı kandırır bu geceleri


Yorumlar ;


Yorum Yap ;