Yorum Yok Unknown 28 Mart 2013 Perşembe

Yeaahh Dj Allame, Mc Leşker.
Bu bir aşk hikayesi. Allah!
Acıların içinden gelen bir seeeeessss!!

Allame Verse;

Seni seviyorum dedim anlamadın beni
Katlettin. Kalbimden duygularımı attın, sen beni delirttin. (yeahh!)
Neden bunu bana yapıyorsun güzelim?
Gel gece ben seni düzeyim. (haa!)

Haydi gel bana, ben seni seviyorum dedim
Anlamadın, beni deli ediyorsun. (Neden?)
Gece içkiye vuruyorum kendimi
Damardan aldım, bu iyimi? (söyle!)

Söylesene beni niye sevmiyorsun ha?
Başkalarının hayatında kaldın sen bebeğim. (bak)
Beni deli ediyorsun. Kalbimi ellerine verdim,
Beni neden istemiyorsun? (boğuluyorum)

Gözyaşlarım tükenmez oldu,
Seni sevdiğim andan itibaren hep ağladım. (ooff)
Bunu neden anlamadın? Ben seni sevdim
Fakat aklımı aldın. (Yeahh)

Sana taptığım anlar da vardı ama,
Sen beni hiçe saydın güzelim.
Gözlerinde kendimi görebilirdim,
Fakat bana gözlerini kapayıp gittin. (haa!)

Nakarat;

Duman duman yüreğim, senle oldu yanışı.
Sevmek elbette güzel, seni sevmem yanlışım. x2

Leşker Verse;

Sevmek istedim ama sen bana gelmedin.
Niye gelmedin nankör lan evine mi gideyim?
İlla seni babandan istedim ama vermedi, (vermedi)
Sen de vermedin, ben abaza kaldım aylar boyunca. (boyunca)

Sana gönlümü açmıştım ama sen beni tekmeledin (aahh)
Sonra gittin beni hep üzdün, gözyaşlarımla bıraktın.
Ben ne yapacağım şimdi? (mc leşker)
Melekler uçuşur etrafımda aşkı sunar bana. (yeaahh)

Ben tutup onların gözüne sokarım onu. (onu)
İstemem ben senden başkasını bebegim (bebegim)
Seni isterim, seni düşlerim. (seni)
Her gece her gece burnumu çekerim.

Neden beni istemiyorsun anlamıyorum
Ben sana tapıyorum ama sen beni ağlatıyorsun. (niye)
Sana şarkı yaptım bak içimden gelerek (bak)
Seni düşleyerek istemi bunu.

Nakarat;

Yağmur yağmur döküldü, gözlerimden gözyaşım.
Seni sevmekmiş meğer hayatımın yanlışı.
Duman duman yüreğim, senle oldu yanışı.
Sevmek elbette güzel, seni sevmem yanlışım.


Yorumlar ;


Yorum Yap ;