Yorum Yok Unknown 28 Mart 2013 Perşembe

devran döndü gene ben elime bi kağıt alıp acılı bi sohbete daldım
bana anlatacakları var kalemimin aceleyle bi karalama başlat
adelelerimin hareketi sayesinde sapasağlamım ağlamam artık
çocukluğumun en güzel hatırasıydı sildim kendime kastımmmm

her bi nefer gibi bende rapperdim efendisi kalbimin intiharıydı
canımın acımasını bi kenara koydum ben tepetaklak olunca hayatım
( heyy baby ) bi yanıma gel anlatacaklarım var kaçma benden sorrr
yorgunum bu aralar farkında olmaman doğal kim takar en son

en büyük tepki gözlerimin çığlıklarıydı kana aşık oldu
ben o kadına aşık oldum doğal olarak ahfitap benden soğudu
bir daha toplanmaz bu kitabe cehaleti örtmene yardım ettim
ciğerlerimi rehin alan duman , bir türlü kurtulamayan bense teslim

enselendi bak 250 gram aşıklarıyla am sohbetleri komiktir
bitikliğin işareti yüzden belli sebep ezikliktir
tez para biriktir bi kerhane gerekir felaketin engeli bundan
geçmese dahi delaleti örtmeye yeter bu fiksir lipitosu iksir

kalbin atışlarını zorlasın ağrımla yandıı
tutulması gereken bi yemin ve sözler vardı
küfürlerim kulaklarında yankılanırdı
koşmak gereksiz ve boşyere günah telaşı

sen yazmaya devam et duvarların ahını aldın boktan isimlerle
tanrı kavramından uzak tapındın sikimden cisimlerleee

kafesine koymalı hayvanları gir kasvete tek celsede sikmeli piçleri
affetmek alt etmek değildir ölümse tek yemindir !

saldır hayvanlar gibi kadın diyerek tapın çatık kaşların
sapıklık bende ki tesadüf eseri değil, hesap kitaptır harım
yarım kaldı maruzatım aklını çelmek gerçeklerden geçmek
yanlı bi yoldaş bularak yolundan etmek gerek emekleyerek

tablomdaki renkleri beğenme sen bir delinin psikozu dede geç yine
espası doğru temayla boğuldu kompozisyonumda kan var solgun
yorgun sözlerin hesabı rafa kaldırıldı canı sıkkın korku
sert adımlarla bana geliyor saff bulduğun ordu ya doğru

son kez cildime saldırıyor cin kılığındaki lanet
beni bırak terket dedim bana vuruldu birden yemin etmiş meret
ne cesaret malikane felaket enkaza döndü bi müdahale gerek
firenle kendini direnci kırgın gönlün rıhtımı zedelenecek !


Yorumlar ;


Yorum Yap ;